کارگزاران نظام اسلامی
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

کارگزاران نظام اسلامی باید با بصیرت، وحدت، مدیریت جهادی و عزم ملی مانع ایجاد رخنه های اقتصادی، فرهنگی و امنیتی شوند

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولین و كارگزاران نظام اسلامي بايد با بصيرت و وحدت و مديريت جهادي و عزم ملي مانع ايجاد رخنه هاي اقتصادي، فرهنگي و امنيتي شوند، در اين عرصه حساس رسالت خواص بسيار عظيم است.

به گزارش تابان تربت، ابوالقاسم خسروی در نطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:  باور کنیم که دشمن از دشمنی خود با ما دست بر نخواهد داشت، از بدو پیروزی انقلاب تا امروز در رفتار استکبار جهانی یک روز خیر خواهی برای ملت ایران در کارنامه سیاه سردمداران آمریکا وجود نداردhttp://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/2721125-3933626111.jpg.

وی افزود: نقشه جدید طراحان زر و زور و تزویر حاکم بر دنیا پس از تحریم های ضد انسانی تهدید، تطمیع و سرانجام به اشتباه انداختن دستگاه محاسباتی ماست.

وی بیان کرد: امروز که ما بعنوان وارثان حکومت صالحان و انبیاء و شهدا در نبرد با جبهه شیطانی و استکباری به دنبال تحقق آرمانهای بزرگ پیامبران و اولیاء الهی هستیم باید با تمسک به ولایت اهل بیت (ع) و تقوی و بصیرت از دامهای تهدید و تطمیع و اغوای شیاطین جن و انس در امان باشیم.

این نماینده مجلس ابراز داشت: مسأله حرکت علمی کشور و تلاش دانشمندان و دانشجویان عزیز که با شتاب زیادی طی مسیر می کند آینده ملت و جامعه و اقتدار نظام اسلامی را تضمین می کند.

وی گفت: یکی از نقشه های خطرناک دشمن توقف حرکت علمی ماست. لذا در عرصه جهاد فرهنگی است . اولاً باید با تکیه بر نیازهای کشور، تولید علم، پیوند دانشگاه و مراکز تولید، گسترش دانش و مهارت از اولویتهای اساسی باشد.

ثانیاً برای ایجاد آرامش در فضای علمی کشور باید دانشگاهها و آموزش و پرورش از جولان گروههای افراطی سیاسی به دور باشد زیرا این سم مهلک حرکت علمی ما را متوقف خواهد کرد.

دانشگاه ها و آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد، باشگاه سیاسی تفکرات افراطی احزاب نیست.وزرای علوم، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد مخاطب اصلی این رسالت خطیر هستند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: حرکت را براساس اصول انقلاب تنظیم کنید از حاشیه سازی پرهیز کنید به حل مشکلات مردم بپردازید، همگرایی بخشی و همگرایی قوه ای را مهم بشمارید چون بدون تردید حرکت بر اساس اصول انقلاب ما را از رفتارهای سیاسی افراطی، قبیله ای، حب و بغضهای جناحی، و حاشیه های موهوم و مذموم بر حذر خواهد داشت.

وی افزود:هشدار علمدار بصیرت و بیداری و ناخدای کشتی انقلاب باید نصب العین قرار گیرد که فرمودند:«مراقب باشید جریانهای مؤمن را با شعار اعتدال، کنار نزنند بعضی ها این کارها را دارند می کنند من می بینم در صحنه های سیاسی کشور، با شعار اعتدال، با شعار پرهیز از افراط، سعی می کنند جریان مؤمن را که در خطرها آن جریان است که زودتر از همه سینه سپر می کند آن جریان است که دولتها را در مشکلات واقعی به معنای حقیقی کلمه حمایت می کند کنار بزنند مراقب باشید

خطاب به دولتمردان تدبیر و امید و اعتدال عرضه می دارم.

((بی حرمتی به ساحت خوبان قشنگ نیست))

نماینده مردم تربت حیدریه در پایان اظهار داشت:

در تقسیمات کشوری خراسان بزرگ تربت حیدریه قطب اقتصادی، کشاورزی، پیشتاز پیروزی انقلاب اسلامی بعنوان مرکز خراسان مرکزی تعریف شد.این شهرستان در بسیاری از شاخصها برتر از چندین استان کشور است ولی به دلیل عدم رعایت عدالت در توزیع اعتبارات مورد بی مهری است.

انتظار مردم ولایتمدار این منطقه اقدام براساس عدالت، تدبیر و اقدام کارشناسی است و آن احقاق حقوق این مردم در اجرای طرح خراسان مرکزی است و یا حداقل تقسیم اعتبارات دولت براساس شاخصهای کارشناسی علمی و منطقی است نه بر اساس تقسیمات غلط و غیر کارشناسی وزارت کشور که متاسفانه حقوق مسلم مردم تضییع می شود





تاریخ: سه شنبه 24 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 422
بازدید کل : 110161
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت